dilluns, 4 de juny del 2018

EIX CRONOLÒGIC

   Es pot separar el coneixement? A través de l'aprenentatge per Projectes és com l'aprenentatge es torna significatiu i pren sentit.

   Tanquem el curs de l'àmbit sociolingüístic, on les llengües han estat lligades a la Història i a l'àrea personal i social.

   Si en Valencià i Castellà hem desenvolupat la nostra lectura i escriptura, és en aquest moment on posem a prova el nivell cultural aconseguit i l'expressió oral dels coneixements, de tot allò que tenim a dintre i sabem però ens costa dir i respondre com cal al que ens pregunten o a parlar del tema que es tracta en qualsevol conversa.

   Ací teniu l'EIX CRONOLÒGIC del que hem tractat des del curs passat fins enguany. 


   Després de tot el més important és comprendre el repte que tenim les generacions del segle XXI. Enllaçant amb el Projecte  "Creixem: sentim, somiem, comuniquem i estimem", treballat en l'àrea de castellà(Intel.ligència emocional-autoestima, autocontrol, comunicació) i amb el Projecte de la Xarxa "Mai Més"(a la que està adherida el nostre Institut), podem concloure que aquest repte parteix de cadascú de nosaltres, cal ser millors persones, practicar la comunicació no violenta i l'empatia. 

Aquesta és la nostra missió en la Història de la Humanitat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada